söndag, augusti 08, 2010

Himlen öppnar sig!

Ser man på klart.se så står det sol på Fårö - tittar man ut genom fönstret så fullständigt öser det ner och ett gigantisk åskmoln är på väg in över ön. Whatta?! Inte lätt att vara meterolog.

Gött när det står 800m run på OPT också. Blöt.

Helg på lill-ön. Regn. Då är det inte mycket folk här. Så jag har väl haft ultratråkigt kan man säga.
Idag så är Gabbe ledig också, så jag undrar vad han ska hitta på under denna regniga dag. Jag anar att jag kommer ha sällskap..... Kaffi?

Träningen:

A. Over Head Squat 3011 på ca 80% effort - 3, 3, 3 (60kg, 60kg, 65kg)

B. Dips 3011, 80% effort - 6, 4, 2 (kedjor runt hals - ca 20kg+)

C. 800m löpn på ca 80% fart. - 3.07 (och 3.04 + 3.06)

Allt var lagom idag, tydligen tänkt så också med tanke på allt i 80 procent bara. Prickade nog in OHS perfekt i vikt, Dipsen blev väl kanske lite tungt - är ju ändå 3 sek negativt och de känns =).

800m var så jäkla skönt att springa så jag tog två vändor till. Totalt ösregn, blixt och åska som slog över havet - var lite häftigt. Har saknat att känna lungorna jobba på det där rytmiska viset under löpningen.... Gött.




OHS - 65kg x 3 i 3011 tempo.



Sexan på ring dips. Maskulint med kedjor. =)



Kaffi.

Inga kommentarer: