lördag, augusti 07, 2010

Vilodag med ringar.

Nu är det regn på Fårö. Så skönt. Då är det inte en massa spring i reception och man kan slappna av ordentligt med kaffekoppen.... =)

Igår hade jag vilodag. Så jag lekte lite med HSPU´s i reception under dagen. Och jag undrar vad det är för jävla fel på mig. Även om jag tränar på det kontinuerligt så blir jag fan ALDRIG starkare i den. Känns lika tungt varje varje v a r j e gång. Fan. Känns som jag blir svagare snarare... hmm...

Maskinhall bjöd på ring-lek.

5 x 5 Muscleups - strikta, för att öva på det.

Järnkors-träning.

Övrig ring-lek-försök-till-snurrar-och-sen-skin-the-cat-dips-form-och-sånt....

Reversed Flies + sidliggande väderkvarn (för glut medius mest)

Punches a la Brunberg (jag lägger dock till en bålrotation innen punchen för att få in lite styrka där med)




3e rundan av Muscle Ups...




Punches med split och lätt bålrotation



Lite mer kaffi, sen får de var bra för resten av dagen. Träning ikväll, mer om det sen. =)

Inga kommentarer: