lördag, augusti 14, 2010

sliten nu.

Gabbe lämnade Fårö för den stora huvudstaden idag. Omställning. Han är färdig. =)
Så nu är man ensam. Jag vet inte om det var ensamheten eller värmen som fick mig att knappt palla igenom träningen idag. Sliten liksom. Ingen lust eller "go" i kroppen.
Kan va för att jag sovit lite dåligt i två nätter nu.

7 varv -
5 tunga Power Cleans touch n go (70kg, 70kg, 75kg, 75kg, 75kg, 80kg, 80kg)
20 KB snatch (10+10) 20kg (alla obrutna)
AMRAP pushups (30, 25, 26, 22, 20, 20, 19)
3 min vila

OPT hade egentligen på schemat -
5 tunga power clean
15 tunga KB swings
AMRAP bänkpress på 60kg
3 min vila

Men jag fick modifiera efter vad jag hade tillgång till.
Ganska nöjd med resultatet trots att jag körde på "halvfart". Hade ju liksom ingen lust egentligen. Hade nog klarat en hel del fler armhävningar om viljan funnits också.
Men men.

Ladda om. Får köra hårt imorrn istället. Hoppas på att psyket får vila i natt.

Inga kommentarer: